E premte, dhjetor 20, 2024
Ndërsa qytete si Barcelona dhe Pompei përballen me sfidën e dyfishtë të korrjes së përfitimeve të turizmit duke zbutur ndikimet e tij negative, zbatimi i rregulloreve të balancuara të turizmit bëhet kritik. Mbipopullimi, presioni mbi infrastrukturën dhe degradimi i mjedisit janë shqetësimet kryesore, veçanërisht në vendet e trashëgimisë së UNESCO-s dhe destinacione të tjera të njohura. Adresimi i këtyre sfidave kërkon politika të menduara që balancojnë cilësinë e jetës së banorëve me përfitimet ekonomike nga turizmi. Strategji të tilla si kuotat e hyrjes, sistemet e rezervimit dhe rregulloret e zonave mund të ndihmojnë në menaxhimin e numrit të vizitorëve duke ruajtur zonat e ndjeshme.
Pam Knudsen, Drejtoreshë e Lartë e Pajtueshmërisë në Avalara MyLodgeTax, ndan njohuri ekskluzive me Travel And Tour World mbi menaxhimin e rregulloreve të turizmit dhe qirave afatshkurtra (STR). Duke theksuar rëndësinë e politikave të balancuara, Knudsen theksoi përdorimin e teknologjisë, si AI, për të zbatuar pajtueshmërinë me STR, për të përmirësuar proceset tatimore dhe për të siguruar transparencë. Ajo trajtoi keqkuptimet rreth STR-ve, duke zhgënjyer besimin se ndalimi i tyre rrit strehimin e përballueshëm, ndërkohë që mbrojti rregulla të menduara që nxisin rritjen ekonomike. Knudsen theksoi bashkëpunimin midis bashkive, banorëve dhe bizneseve për të arritur turizëm të qëndrueshëm.
Cilat janë disa sfida kryesore me të cilat përballen qytete si Barcelona dhe Pompei kur zbatojnë rregulloret e turizmit dhe si mund t'i trajtojnë këto sfida pa i larguar vizitorët?
Ndërsa të dy qytetet përfitojnë shumë nga turizmi, presionet mbi infrastrukturën, kulturën dhe mjedisin lokal shpesh bëhen të paqëndrueshme. Gjatë zbatimit të rregulloreve të turizmit, sfidat kryesore me të cilat përballen bashkitë përfshijnë balancimin e cilësisë së jetës për banorët me nevojat e turistëve, menaxhimin e mbipopullimit veçanërisht në vendet unike si vendet e trashëgimisë së UNESCO-s (p.sh.: Pompei) dhe sigurimin e shpërndarjes së drejtë të përfitimeve ekonomike të turizmit.
Bashkitë mund të avokojnë dhe të ndihmojnë në zbatimin e politikave që rregullojnë numrin e vizitorëve, të tilla si kuotat e hyrjes, sistemet e rezervimit dhe tarifat ose lejet për aktivitete të caktuara. Ata gjithashtu mund të mbështesin ligjet e zonimit dhe rregulloret e tjera që mbrojnë zonat e ndjeshme.
Si mund të arrijnë bashkitë një ekuilibër midis mbrojtjes së cilësisë së jetës së banorëve dhe ruajtjes së përfitimeve ekonomike që turizmi u sjell komuniteteve lokale?
Gjëja e parë që duhet mbajtur mend është se ndalimet e drejtpërdrejta nuk funksionojnë dhe shpesh i bëjnë më shumë dëm një komuniteti nga pikëpamja ekonomike sesa rregulloret e menduara dhe të hartuara mirë për qiratë afatshkurtra (STR). Arritja e këtij ekuilibri midis mbrojtjes së banorëve gjatë gjithë vitit dhe ruajtjes së ekonomisë lokale mund të jetë sfiduese, por nuk është e pamundur.
Bashkitë duhet të përpiqen të zbatojnë nivele të arsyeshme të licencës, regjistrimit, lejeve dhe shtresave të tjera të pajtueshmërisë për RRT-të për të siguruar që qeveritë vendore të dinë se cilat shtëpi funksionojnë si shtëpi me qira për pushime. Komunat duhet të punojnë në bashkëpunim me komunitetin për të zhvilluar rregullore të tjera që do të ruajnë qetësinë e një komuniteti – duke përfshirë uljen e zhurmës, parkimin dhe rregulla të tjera.
Së fundi, zbatimi është jashtëzakonisht i rëndësishëm dhe një hap që shumë komuna nuk e marrin seriozisht, por duhet ta marrin seriozisht. Së pari, nëse nuk i zbatoni ligjet që janë on librat, nuk ka zero nxitje për t'u respektuar. Së dyti, të ardhurat nga taksat e strehimit që fitohen përmes rregullimit të zgjuar dhe të menduar mund të përdoren për të financuar projekte brenda një komuniteti për të përmirësuar mënyrën e jetesës për banorët gjatë gjithë vitit. Bashkitë që i kushtojnë burime zbatimit demonstrojnë se i marrin seriozisht këto masa.
Zbuloni gjithçka dhe gjithçka rreth udhëtoj, turizëm, tregon tregti në Udhëtim dhe turne në botë, Duke përfshirë lajmet e fundit të udhëtimit përditësimet javore të udhëtimit për tregtia e udhëtimeve, Airlines, lundrim, hekurudhat, teknologji, shoqata e udhëtimeve, DMC, dhe intervista me video dhe promovuese videos.
Cilët janë disa shembuj të qyteteve që kanë zbatuar me sukses rregulloret e balancuara të turizmit dhe çfarë mësimesh mund të mësojnë qytetet e tjera nga qasja e tyre?
San Antonio, Teksas është një shembull i një qyteti që kohët e fundit bashkoi palët e interesuara për të forcuar rregulloret e tyre të qirasë afatshkurtër. Rezultati është se të gjithë palët e interesuara vendosën se si duket një fqinj i mirë. Kjo përfshin orët e detyrueshme të qetësisë për të gjitha qiratë, si dhe mënyra të shumta që qyteti të mbledhë tarifat e licencës dhe citimet. Qyteti po kërkon gjithashtu që të gjitha platformat STR të heqin çdo listë që nuk përmban lejet e duhura të lëshuara nga qyteti.
Si ndikojnë ligjet e qirave afatshkurtra në rregullimin e turizmit dhe cilat janë praktikat më të mira për qytetet për t'i zbatuar këto ligje në mënyrë efektive?
Ligjet dhe rregulloret e qirasë afatshkurtër ndikojnë në rregullimin e turizmit në atë që ligjet e STR mund të rrisin numrin e opsioneve që një turist ka për akomodim. Nëse një bashki sheh një rritje të numrit të turistëve pa një rritje të burimeve dhe infrastrukturës, kjo mund të kërkojë një ndryshim në rregulloret turistike për të kompensuar rritjen e trafikut. Kjo mund të nënkuptojë çdo gjë, nga kufizimi i numrit të turistëve të lejuar në një vend turistik deri te tarifimi i një takse turistike.
Çfarë roli mund të luajë teknologjia dhe analizat e të dhënave për të ndihmuar qytetet të monitorojnë dhe menaxhojnë nivelet e turizmit pa mbingarkuar komunitetet lokale?
Kur bëhet fjalë për zbatimin e rregulloreve të qirasë afatshkurtër, shumë komuna po mbështeten në AI për të krahasuar listat në platformat e qirasë afatshkurtër me listat e tyre të licencimit dhe regjistrimit. Nga atje, komunat mund të ndërmarrin hapa për të zbatuar rregullat dhe rregulloret e tyre. Duke mbledhur të dhëna për numrin, sjelljet dhe ndikimet e vizitorëve, bordet e turizmit mund të marrin vendime të informuara për menaxhimin e turizmit, për të shmangur mbiturizmin ose për të menaxhuar më mirë flukse më të mëdha turistësh gjatë një kohe të caktuar. Këto të dhëna ndihmojnë në identifikimin e tendencave, çështjeve të mundshme dhe fushave që kërkojnë ndërhyrje.
Si mund të angazhohen qytetet me palët kryesore të interesit – si banorët, pronarët e bizneseve dhe turistët – kur hartojnë politika turistike për të siguruar zgjidhje të drejta dhe efektive?
Qytetet dhe bashkitë mund të ftojnë palët e interesuara në tryezë për të negociuar atë që është më e mira për një komunitet. Kjo mund të bëhet përmes mbledhjeve të këshillit të qytetit, shoqatave lokale të lagjeve apo edhe në nivel qyteti duke kërkuar komente nga publiku për ligjet ose rregulloret e propozuara. Kur merret parasysh përvoja e secilit, një qasje e balancuar ndaj rregullores duhet të jetë në gjendje të adresojë shumicën e çështjeve dhe më e rëndësishmja të përcaktojë se cilat janë pritshmëritë për të gjithë aktorët e përfshirë.
Zbuloni gjithçka dhe gjithçka rreth udhëtoj, turizëm, tregon tregti në Udhëtim dhe turne në botë, Duke përfshirë lajmet e fundit të udhëtimit përditësimet javore të udhëtimit për tregtia e udhëtimeve, Airlines, lundrim, hekurudhat, teknologji, shoqata e udhëtimeve, DMC, dhe intervista me video dhe promovuese videos.
Cilat janë pasojat e mundshme ekonomike të mbirregullimit të turizmit dhe si mund të shmangin qytetet humbjen e të ardhurave që mbështesin bizneset dhe mjetet e jetesës lokale?
Në rastin e ndalimeve turistike ose ndalimeve afatshkurtra të qirave, potenciali për të ardhura të humbura është i jashtëzakonshëm. Në varësi të nivelit të turizmit, ne po flasim për miliona dollarë që mund të humbasin nga të ardhurat nga taksat dhe licencat. Për të mos përmendur aktivitetin ekonomik që sjellin turistët në një komunitet si ngrënie në restorante, pazar, si dhe një sërë biznesesh shërbimi - nga pastruesit e shtëpive, teknikët e pishinave, peizazhistët, hidraulikët, elektricistët, menaxherët e pronave dhe të tjerë që kujdesen për qiratë afatshkurtra midis vizitorëve.
Çfarë strategjish inovative mund të adoptojnë qytetet për të menaxhuar turizmin duke promovuar praktikat e qëndrueshme të turizmit?
Bordet e turizmit janë një aset i pashfrytëzuar që pothuajse çdo bashki mund ta zbatojë. Këto organe thelbësore mund të studiojnë modelet e trafikut turistik dhe më pas të shpërndajnë trafikun turistik në mënyrë më të barabartë nëpër zonat më pak të udhëtuara, gjatë sezonit jashtë sezonit dhe në kohë të ndryshme të ditës. Kjo mund të përfshijë promovimin e destinacioneve më pak të njohura dhe periudhave të udhëtimit jashtë pikut për të parandaluar mbipopullimin në pikat e njohura.
Në përvojën tuaj, çfarë keqkuptimesh kanë qytetet ose politikëbërësit në lidhje me qiratë afatshkurtra dhe si mund të adresohen këto keqkuptime për të krijuar rregulla të drejta?
Ndoshta keqkuptimi më i madh rreth qirave afatshkurtra është se ndalimi i tyre do të rrisë ofertën e banesave të përballueshme. Ka një hulumtim që tregon ndryshe duke përfshirë një studim përfundimtar që është kryer nga Harvard Business School.
Kur diskutohet për turizmin, ka shumë emocione që hyjnë në lojë, sepse implikimi është se qiratë afatshkurtra çojnë në gentrification, dhe perceptimi është se gentrifikimi kërcënon mënyrën e jetesës për anëtarët e komunitetit.
Në realitet, STR-të shtojnë aktivitetin ekonomik në një komunitet duke përfshirë vende të reja pune. Kjo bazë e re tatimore mund të përfitojë gjithashtu një komunitet duke siguruar një rrjedhë të ardhurash që mbështet buxhetet e qytetit nëse do të ketë një rënie ekonomike.
Si mund të sigurojnë bashkitë pajtueshmërinë me ligjet e turizmit dhe qiradhënies duke ruajtur transparencën dhe duke minimizuar barrën administrative për bizneset lokale dhe pronarët e pronave?
Një nga mënyrat më efektive për komunat për të siguruar pajtueshmërinë me ligjet e RRT është duke përdorur teknologjinë. Shumë qytete tashmë po përdorin AI, mësimin e makinerive, nxjerrjen e të dhënave dhe teknologji të tjera inteligjente për të identifikuar se cilat STR-të po respektojnë kërkesat lokale të licencimit dhe lejeve. Nëpërmjet sistemeve të automatizuara, teknologjia mund të krahasojë listat e pronave në platformat STR me bazat e të dhënave të lejeve bashkiake, duke shënjuar shpejt pronat që nuk përputhen me regjistrimin, të licencuara ose duke mbledhur dhe paguar taksat e banimit për shkak të qytetit.
Përveç monitorimit për pajtueshmërinë, teknologjia ofron gjithashtu një proces të thjeshtuar për bizneset lokale dhe pronarët e pronave për të rinovuar licencat ose lejet dhe për të automatizuar pajtueshmërinë tatimore të strehimit. Duke ofruar një platformë online të lehtë për t'u përdorur, bashkitë mund të rrisin numrin e STR-ve në përputhje dhe të zvogëlojnë barrën administrative, duke siguruar që pronarët e pronave të mund të qëndrojnë të përditësuar me rregulloret pa vonesa të panevojshme.
Teknologjia gjithashtu luan një rol vendimtar në sigurimin e transparencës. Mund të përdoret për të komunikuar qartë ligjet dhe rregulloret që pronarët dhe bizneset e RRT duhet të ndjekin. Kjo mund të përfshijë njoftime të automatizuara, udhëzues në internet me akses të lehtë dhe FAQ interaktive për të ndihmuar hostet të kuptojnë detyrimet e tyre.
Për më tepër, nxitja e bashkëpunimit ndërmjet palëve kryesore të interesuara – si pronarët e pronave, bizneset lokale, publiku në përgjithësi dhe agjencitë komunale – mund të përmirësojë më tej transparencën dhe pajtueshmërinë. Duke krijuar një dialog të hapur, qytetet mund të harmonizojnë përpjekjet, të ndajnë informacione dhe t'i adresojnë shqetësimet në mënyrë proaktive, duke siguruar që përfitimet e STR-ve të maksimizohen duke minimizuar ndikimet negative në komunitetet lokale.
Zbuloni gjithçka dhe gjithçka rreth udhëtoj, turizëm, tregon tregti në Udhëtim dhe turne në botë, Duke përfshirë lajmet e fundit të udhëtimit përditësimet javore të udhëtimit për tregtia e udhëtimeve, Airlines, lundrim, hekurudhat, teknologji, shoqata e udhëtimeve, DMC, dhe intervista me video dhe promovuese videos.
E enjte, 20 Mars, 2025
E enjte, 20 Mars, 2025
E enjte, 20 Mars, 2025
E enjte, 20 Mars, 2025
E enjte, 20 Mars, 2025
E enjte, 20 Mars, 2025
E enjte, 20 Mars, 2025
E enjte, 20 Mars, 2025