TTW
TTW

Tramvaji më i gjatë në botë lidh 3 qytete gjermane: Për çfarë duhet të dini më shumë?

E hënë, Dhjetor 2, 2024

tramvaj

Tramvaji më i gjatë në botë ka hyrë zyrtarisht në shërbim, duke lidhur Heidelberg, Mannheim dhe Ludwigshafen am Rhein në jugperëndim Gjermani.

Pjesë e një përmirësimi prej 216 milionë £ (260 milionë euro) në rrjetin Rhein-Neckar-Verkehr (RNV), ky tramvaj që thyen rekord është një moment historik në inovacionin e transportit publik.

Karakteristikat kryesore të tramvajit më të gjatë:

Gjatësi: Tramvaji ka një gjatësi mbresëlënëse 58.61 metra, duke vendosur një rekord global.

Kapaciteti: Akomodon 368 pasagjerë, duke ofruar rehati me ajër të kondicionuar.

Shpejtësi: I aftë për të arritur shpejtësi deri në 80 km/h.

Dizajn modular: Tramvaji mund të ndahet në seksione për mirëmbajtje më të lehtë ose për të krijuar konfigurime më të shkurtra për rrugë të ndryshme.

Lidhja e tre qyteteve në tre shtete

Tramvaji lidh qytetet e Heidelberg, Mannheim dhe Ludwigshafen, duke përfshirë shtetet e Baden-Württemberg, Rhineland-Pfalz dhe Hesse.

Ajo operon si në rrugët urbane ashtu edhe në ato ndërqytetare, duke rritur lidhjen dhe duke ofruar një alternativë të qëndrueshme ndaj automjeteve private.

Modernizimi i financuar nga BE

Bashkimi Evropian kontribuoi me 154 milion € (128 milion £) në projektin prej 265 milion € (220 milion £), duke synuar zëvendësimin e tramvajeve të vjetruar me alternativa moderne, me efikasitet energjetik dhe më të qetë.

Nisma përputhet me planet e lëvizshmërisë të rajonit dhe fokusohet në reduktimin e zhurmës, emetimeve dhe konsumit të energjisë, duke përmirësuar njëkohësisht përvojën e përgjithshme të pasagjerëve.

Një epokë e re në transportin publik

Zyrtarët theksojnë përfitimet e rëndësishme të përmirësimit:

Ndikimi në mjedis: Reduktimi i varësisë nga makinat private, duke çuar në ulje të emetimeve dhe ndotje akustike.
Efikasiteti i Energjisë: Tramvajet modern konsumojnë më pak energji në krahasim me paraardhësit e tyre.
Komoditet i përmirësuar: Pajisjet e përmirësuara të pasagjerëve e bëjnë transportin publik më tërheqës.

“Projekti zëvendëson kryesisht një flotë tramvajesh të vjetëruara me tramvaje të reja moderne, duke kontribuar në rritjen e kapacitetit dhe përmirësimin e cilësisë së transportit publik,” vunë në dukje përfaqësuesit e RNV.

Pa këto investime, cilësia e shërbimit ka të ngjarë të përkeqësohet, duke nxitur përdorimin më të madh të makinave dhe sfidat mjedisore që lidhen me të.

Zhvillimet e së Ardhmes

Tramvaji i sapo prezantuar është vetëm një komponent i planit më të madh të përmirësimit, i cili do të përfundojë plotësisht deri në fund të vitit 2026.

Ndërsa flota e vjetëruar – disa mbi 25 vjeç – arrin fundin e jetës së saj funksionale, tramvajet e vjetruara do të dalin në pension, me disa që mund të fshihen për t'i hapur rrugë mjeteve të reja lëvizëse.

Ky projekt novator jo vetëm që shënon një hap përpara në lëvizshmërinë e qëndrueshme, por gjithashtu nënvizon angazhimin e rajonit Rhein-Neckar për të përmirësuar transportin publik për qytetarët dhe vizitorët e tij.

Shpërndaje në:

Abonohuni në buletinet tona

Postimet e ngjashme

Zgjidhni gjuhën tuaj

PARTNERËT

në-TTW

Abonohuni në buletinet tona

Unë dua të marr lajmet e udhëtimit dhe ngjarjet tregtare nga Travel And Tour World. kam lexuar Travel And Tour World'sE Drejta e Autorit.