E martë, nëntor 26, 2024
Dr. Kyriakos Kotsoglou, Zëvendës Guvernator për Turizmin për Rajonin e Kretës, ndan njohuri ekskluzive mbi pjesëmarrjen strategjike të ishullit në Philoxenia 2024 dhe vizionin e tij të fuqishëm turistik. E njohur për sharmin e saj të pashoq, Kreta vazhdon të pozicionohet si një destinacion kryesor, duke tërhequr miliona vizitorë çdo vit nga Evropa dhe më gjerë.
Pjesëmarrja e Kretës në Filoksenia 2024 tregoi angazhimin e saj për të forcuar pozicionin e saj si një destinacion kryesor turistik. Me një program gjithëpërfshirës të promovimit të turizmit që përfshin mbi 40 ekspozita çdo vit, Kreta e shfrytëzoi ngjarjen për të përforcuar tërheqjen e saj globale. Duke shfaqur një stendë tërheqëse që theksonte bukurinë natyrore të ishullit dhe produktet tradicionale, Kreta mbajti mbi 30 takime B2B me profesionistë nga tregjet kryesore, duke përfshirë Danimarkën, SHBA-në dhe Indinë, duke nxitur partneritete strategjike për të nxitur turizmin.
Marketingu inovativ theksoi hijeshinë e larmishme të Kretës, duke portretizuar qytetet e saj kozmopolite veriore, peizazhet e qeta jugore dhe brendësia e pasur me UNESCO si një strehë gjatë gjithë vitit. Mjete dixhitale të fundit, duke përfshirë Kretë e pabesueshme portal, pasuroi eksperiencën e vizitorëve përmes hartave interaktive dhe tregimeve gjithëpërfshirëse.
Ndërsa Evropa mbetet tregu primar i Kretës, përpjekjet për zgjerim synojnë Amerikën Veriore dhe Jugore, Gjirin Arabik dhe Azinë. Aeroporti i ardhshëm Ndërkombëtar i Heraklion pritet të katalizojë linjat e fluturimeve direkte, duke zhbllokuar tregje të reja dhe duke rritur lidhjen globale të Kretës.
Kreta vazhdon të magjepset me origjinalitetin, qëndrueshmërinë dhe ofertat e shumta të saj, të gatshme për të tërhequr vizitorë nga e gjithë bota duke ruajtur reputacionin e saj si një "kontinent i vogël" i vërtetë.
Kreta merr pjesë çdo vit në mbi 40 ekspozita turistike dhe seminare dhe shfaqje rrugore, duke pasur një nga programet më të plota të promovimit të turizmit midis destinacioneve evropiane dhe mesdhetare. Philoxenia 2024, si në Athinë brenda pak ditësh ndërkombëtare janë ekspozitat greke që “mbushin” programin tonë të promovimit turistik. Nuk janë ekspozitat me tërheqjen e WTM në Londër, ITB në Berlin apo TOP Resa në Paris, ato nuk kanë kohëzgjatjen e madhësisë ose trafikut CMT në Shtutgart, apo Fitur në Madrid, por ato janë ekspozitat tona kombëtare dhe si të tilla. , ne Kreta do të vazhdojmë t'i mbështesim, do të japim një pjesë të shkëlqimit tonë si destinacion dhe do të marrim prej tij. Po Philoxenia – Hotelia 2024 ka rritur shikueshmërinë tonë si destinacion si një perlë në kuadër të promovimit tonë turistik.
Rajoni i Kretës mori pjesë me stendën e tij në ekspozitë, duke ekspozuar bukuritë e ishullit tonë dhe disa nga produktet e tij të mrekullueshme përfaqësuese tradicionale. Në të njëjtën kohë ai zhvilloi më shumë se 30 takime B2B, me profesionistë të turizmit nga vende si Danimarka, Norvegjia, Franca, Bullgaria, Hungaria, Polonia, India, Shtetet e Bashkuara etj. Gjithashtu, stendën e saj e vizituan, ndër të tjera, edhe disa hotelierë. dhe agjentë nga e gjithë Greqia, si dhe shumë grupe njerëzish që treguan një interes të vërtetë për informacionin rreth Kretës dhe dëshirën për ta vizituar atë personalisht.
Kreta ka një aftësi të jashtëzakonshme për t'ju joshur me historitë e saj. Kjo është motoja jonë dhe aftësia e Kretës që ai ka tre fytyra të ndryshme. Pjesa veriore e saj, e cila mbledh qytetet e mëdha, 30% e hoteleve në Greqi, me tërheqje për akomodimin me 5 yje dhe jetesë kozmopolitane, ndërsa jugu i saj është alternativë dhe simpatike si përrallë. Por ana e saj vërtet e veçantë është brendësia e saj, me vendet e UNESCO-s, malet, grykat dhe të gjitha bukuritë e natyrës. Me një bosht autenticiteti dhe një vizion për qëndrueshmërinë e saj, Kreta është e ndryshme nga vetja, ajo ka një mijë forma të ndryshme, është një kontinent i vogël dhe të fton ta zbulosh 365 ditë në vit.
Në portalin e internetit të Rajonit të Kretës, do të shihni se si mund të eksploroni dhe zbuloni gjithçka elementet e bukura të ishullit tonë. Harta interaktive, materiale dhe përmbajtje nga kudo, video të famshme me histori të bukura që do t'ju çojnë nga plazhi më i ngarkuar në vendin më të shkretë, nga rëra te shkëmbinjtë, nga shpella ku lindi Zeusi në portet e tij veneciane. Hyni, shikoni, eksploroni, zbuloni, kombinoni dhe për çdo pyetje që keni Rajoni i Kretës a është ai pranë jush.
Europa, si lider i turizmit botëror, është furnizuesi kryesor i Kretës. Mbi një milion gjermanë çdo vit dhe pranë tyre britanikët, skandinavët pushtojnë anët perëndimore dhe lindore të Kretës, vendet e ulëta dhe Poloninë, Evropën Qendrore, por edhe vendet e Mesdheut dhe Ballkanit, përbëjnë një numër vizitorësh. 6.5 milionë çdo vit së bashku me Izraelin dhe SHBA-në.
Tregjet e ardhshme të synuara që do të ndjekin janë zgjerimi i tregut të Amerikës së Veriut dhe Jugut, por edhe të vendeve të Gjirit Arabik. Ne po punojmë me shumë kujdes për këtë, mungesa e fluturimeve direkte është një faktor frenues, por aeroporti i ri i Heraklionit do të tërheqë një numër shumë të madh fluturimesh të reja direkte dhe do të “ngrejë” Kretën. Pas këtyre tregjeve pason Azia dhe sigurisht tregu rus dhe ukrainas ne duam të rikthehemi pasi ishte shumë i lartë, deri në fillimin e krizës gjeopolitike. Kreta është e sigurt se në vitet e ardhshme do të vendoset si një destinacion i famshëm dhe i qëndrueshëm - autentik.
Ishte një kënaqësi për mua t'ju bëj të ëndërroni Kretën.
Tags: Kretë, Greqi, Kyriakos Kotsoglou, Filoksenia 2024
E hënë, Dhjetor 2, 2024
E hënë, Dhjetor 2, 2024
E hënë, Dhjetor 2, 2024
E hënë, Dhjetor 2, 2024
E hënë, Dhjetor 2, 2024